Hej å hå, back on track again!

Tjenare tjenare!

Nu var det fan ett bra jävla tag sen jag skrev ett litet inlägg men det har berott på att jag inte haft ork eller lust till att skriva.
Tänkte faktiskt ta o berätta vad som hänt under den tiden jag inte skrivit men jag kom just på nu när jag sitter och småtänker lite här att det inte har hänt så himla jävla mycket! isället kan jag ju ta å berätta vad som händer framöver:
Nu under veckan, förmodligen på torsdag ska jag lämna blod för första gången :) jag hade tydligen så bra blodvärde, låg på runt 164 typ.
Sen i helgen vet jag faktiskt inte exakt vad som händer, om det blir fest eller om det bara blir att sitta hemma o dricka?
Självklart så är det dom vanliga som man super med, Tegan och Fille men nu även Sandra som ska försköa ta sig in i vårt lilla gäng, haha xD hon kommer ju få genomgå några ganska svåra prövningar som alla får genomgå.... hehe nejdå nu ljuger jag allt, det ända testet skulle väll vara att kunna dricka alkohol överhuvudtaget... hahaha xD
Ja och lite senare framöver så är det ju också mönstringen den 15:de, det ska bli kul tycker jag :D  det är ju kul med lite utmaningar här i livet...

Jag kan ju ta o berätta vad jag gör just nu: Sitter här vid datorn och skriver lite blogg och skriver även med Djävulen själv! SANDRA!! mohahaha... lyssnar även på musik, Nomy! Det är en jävligt bra artist som jag tycker man ska lyssna på ;) Gör de!




Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

sv ; jo jag vill göra de :D

2009-03-10 @ 23:17:54
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0