Fan vad gott med max :D haha

Onsdag idag och den har varit jävligt soft, tog en liten extra sovmorgon =) sen drog jag till skolan, Ljudteknik som första lektion.
Vi...eller jag satt mest och slöa mig framför datorn och spela lite spel =) jag jobbade faktiskt också men det var inte mycket jag behövde göra.
Sen var det Trafikkunskap som stod på schemat, sista lektionen faktiskt, den var också jävligt soft som den alltid är typ =) vi satt mest och lyssnade när läraren snacka... haha xD han ställde en allmän fråga till alla som löd: Ska man stanna för en cyklist vid ett övergångsställe?
Det första jag fick upp i huvet skrek jag rakt ut: NEJ FÖR I HELVETE, MAN KÖR ÖVER DOM!!! haha xD alla började skratta men det är fan sanning, cyklister i Uppsalastad är fan dom värsta som finns! dom är överallt och tar ingen hänsyn eller respekt för nån, bara cyklar hur som helst så man nästan blir påkörd vart man än går!

Ja, iaf efter det så kom Tegan och hämtade mig vid skolan och vi begav oss till Max där vi åt en riktigt god måltid =) sen bar det i väg hem till mig, var här ett tag sen drog han hem =)


Det har väll mesta dels min dag bestått av! =) skola och Tegan...

Ojj! höll fan på att glömma att det är Slaget om siljan idag =) Leksand - *ora,, Leksand kommer ju köra över dom! hoppas jag iaf =) =)  Åhh LIF åhh LIF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0