Härlig dag/kväll igår.

Tjena hejsan :D

Det var en väldigt trevlig dag/kväll igår, det hela började med att Fille kom på morgonen ganska tidigt så jag knappt fick sova, haha xD sen efter jag vaknat till och mamma & Lasse NYCKTRAT till så far vi iväg till Pc city där jag skulle få min nya dator, det blev en Packard Bell med 500 GB hårddiskutrymme samt en skärm på 22 '', jävligt najs rent ut sagt !
Senare när vi kom hem med datorn så var det ju bara att packa upp den och installera allt som behövdes installeras för att den ska funka =) det tog ett bra tag innan allt var klart men det var det fan värt...
Ungefär vid 4-5 kanske de var så kom min kära syster med William & Sebastian för att äta middag här, efter det var det dags för det som jag väntat på så länge!! Det var dags för hockeymatch mellan Almtuna & Leksand och SJÄLVKLART så vann Leksand med 2-5....Såå skönt! Inge snack om vilket lag som skulle vinna den matchen, men jag måste säga det att Almtuna spelade riktigt bra.
Efter segermatchen så drog vi till O´connors och firade lite, det blev några öl och lite snack med ledsna Almtunasupportrar, hehe..

Efter den roliga kvällen så var det bara att dra sig hemåt och sova :D Tack för en trevlig dag/kväll alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0