Höst = skitväder

Fyfan vad det är drygt med hösten, regn hela tiden typ!
Vaknade kl 09.15 typ, gick upp, klädde på mig, drar bort gardinerna och vad är det inte för jävla väder... jo, regn! fyfan vad jag bara ville lägga mig ner igen och somna om så jag kunde få slippa att gå ut i det jävla skit vädret.
Men iaf jag gick och fixa håret fast jag visste att det skulle bli förstört senare när jag gick ut och sen efter det så gjorde jag i ordning frukost, åt den och sen var det dags att gå till skolan, ut i det tråkiga jävla regnet =( gick till bussen och självklart blev man hur jävla blöt som helst, men efter att ha stått och väntat på bussen ett tag så kom den och det var skönt att få gå in och sätta sig i värmen...
Jag har alltså gått runt och varit blöt hela dagen i skolan men ehh vem fan bryr sig =) lite regn skadar inte... vänta nu! regn skadar visst, det är ett ganska dåligt uttryck egentligen eftersom det finns flera länder som har stora problem med översvämningar och stora orkaner så det är ganska dumt att säga att "lite regn skadar inte"...


Jag har iaf kommit hem nu så jag har fått på mig lite torra kläder nu =) ska käka nudlar snart till middag och sen bara ta det lugnt, som vanligt =).

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0