Min blogg

Nu är det tyvärr dags att sluta blogga... haha xD nejdå, orkar bara inte skriva varenda dag som jag gjort nu i nästan 5 veckor så jag tar och drar ner på skrivandet och skriver vid enstaka tillfällen =) hoppas ingen blir ledsen nu men det tror jag inte för så farligt är det ju inte, det är ju inte direkt jordens undergång, haha xD
Så nu blir det de sista inlägget på kanske ett tag, får ju se när det finns nått att berätta om  helt enkelt =)

Min dag: Jag har varit i skolan och haft Ljudproduktionsteknik, Ljudmedia och Trafikkunskap, efter det begav jag mig hemåt och på vägen hem utanför Max så såg jag Tegans bil så jag gick in och träffade han & Jenny =) sen gick jag hem och åt mat och ska nog plugga litegrann till Religionsprovet...

Hare bra! Hörs och Syns! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey jag kommer ta illa upp!! :D

2008-10-15 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0