Nu äre helg! Sköööönt....

Jaha då var den här veckan avklarad då så nu är det helg!! Yeaah =) hoppas bara nånting kul händer bara...
Jag, Tegan och Fille skulle egentligen gått på bio idag men Fille är sjuk och Tegan lat, så det blev inge med det och imorn skulle jag o Fille åkt till Stockholm och träffa en tjejkompis men eftersom Fille är sjuk så gick inte det heller, men hon kunde inte heller för den delen så det spelar ju ingen roll, tar det nästa helg istället =)
Var i skolan idag också, det var som vanligt likadant som alla andra dagar, slappt =) det måste fan vara den slappaste skolan i Uppsala eller så är det bara jag som inte gör nått... haha xD nejdå det är inte så, det är faktiskt fler som säger att det är riktigt slappt...

Hmm, nej nu ska jag nog gå och göra nudlar & sen bada, det var fan länge sen...
Ikväll ska jag väll bara vara hemma och kolla på fortsättningen av filmen jag började på igår, helt sjuk film! Den handlar typ om en kille som förföljer en tjej och sen går och sätter upp kameror & mickar överallt i hennes hus och sedan sitter och har koll på allt vad hon gör, helt störd film! Men den är bra iaf =) det är ju huvudsaken...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0