Old school...Yeeaah!

Hej hej
Idag har jag varit på min gamla skola i Björklinge, jag och några polare i min klass var där för att intervjua lärare och elever om vad dom tycker om skolan och så... jag tyckte att det riktigt bra faktiskt =) eleverna kanske var lite oseriösa men det gick bra ändå till slut =)
Jag har även varit i min skola jag går på nu också innan vi åkte till min gamla =) vi hade Arbetsmiljö & Säkerhet, jag ser den lektionen som ganska onödig och dessutom fick vi en läxa som jag verkligen inte förstår vad det har med arbetsmiljö & säkerhet att göra... den går ut på att vi under en vecka ska skriva i vad vi äter till frukost, lunch & middag men även när vi går upp på morgonen, när vi sover och massa annat skit.. jag ser ingen mening med det.


Mamma har bakat kanelbullar idag också till min födelsedag på lördag.. fett gott!!





2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0