Orka !!!

Ibland känns det fan som att livet är skittråkigt, vissa dagar är det liksom så att allt e bara skittråkigt och alla polare bara dissar en!
Kalla mig emo om ni vill men så är det fan, finns så jävla tråkiga dagar! Det borde fan inte göra det på ett lov men jag börjar fan ogilla lov bara för att det inte finns nått att göra, antingen är alla polare på semester och så eller så dissar dom en...

Skulle man ha skolan varje vecka utan lov så skulle man fan ha nått å göra iaf!

Många tycker nog jag är en idiot som skriver att dom borde ta bort loven, men det är verkligen skittråkigt att inte ha nått o göra!
Om det finns nån som tycker som jag så är det skitbra, då slipper man känna sig utanför iaf :D hahaha xD

Ska göra nått på lovet iaf, ska på hockey på Onsdag och antingen Fredag eller Lördag så blir det SCF med Fille, Tegan, Jenny och Jennifer + att syrran kommer hit på Torsdag tror jag de vah... det kanske blir lite roligare än var det vart hittils..

Hare bra! inte till er som dissat mig ! haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0