Projektarbete

Tjenare allihopa =)

Idag gick jag till skolan för idag var jag utvilad när jag gick upp =) men visst hade jag legat kvar hela dan men vafan skolan är viktig, haha xD
Skoldagen började med Religionskunskap då vi fick lära oss om islam vad nu det ska vara bra för... jag antecknade iaf allt hon sa/skrev upp =) typ andra lektionen jag gör det, haha xD
Efter att ha suttit och lyssnat på vad islam är så var det dags för Skolråd och Berättarteknik då vi inte gjorde så mycket, vi fick lyssna på en liten del av en roman som vår mentor skrivit och jag måste fan säga att hon är riktigt duktig, berättelsen var skitbra faktiskt =)
Sista lektionen på schemat var Projektarbete, vi spelade in nåra låtar bara för att prova och hjälpa en kompis i klassen som ska spela in sitt egna band lite senare och det lät väll inte så jävla bra exakt men sista gången vi spelade in tycker jag faktiskt att det lät bra...

Efter skolan drog jag hem och åt nudlar =) har fan blivit beroende av det, äter det varje dag nästan!
Nu tror jag att jag ska kolla på Svensson Svensson =)
Ha det bra alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0