Såå underbar helg !!

17 - 19 okt

Den här helgen har varit så jävla underbar, det hela började med:

Jag hade prata med Linnea veckan innan att vi skulle träffas förra helgen men så blev det inte, så då bestämde vi den här helgen.
Först såg det ut som att det inte skulle bli nått för att Tegan inte var speciellt inställd på att åka, så då tog jag insiativet själv och ringde min kära syster på torsdagskvällen och frågade hur tåg gick och så på fredagen och vi bestämde att jag skulle komma på fredagen och sagt och gjort, efter skolan på fredagen så drog jag till Stockholm, syrran kom och hämtade mig vid centralren och vi begav oss hem till henne i Åkersberga.
Väl hemma hos henne så fick jag se hennes nya lägenhet för första gången, den var riktigt fin faktiskt, lite liten men bra om man bara bor en person där så.
Senare på kvällen så tog Terese med mig till stammstället hon och hennes kompisar brukar gå till, väl där blev jag presenterad för restaurangägaren som var hur trevlig som helst =) skit rolig kines.
Kommer inte ihåg så mycket om just fredagen men iaf på lördagen var det dags för det jag väntat på hur länge som helst, närmare bestämt 6 år, för att få träffa Linnea för första gången.
Lördagen började såhär:

Jag vaknade upp hos Terese, hon hade åkt o jobbat, jag gick iaf upp när hon ringde mig, väl uppe så tog jag på mig jackan och skulle gå över till Stefan men när jag kommer ut så har Terese kommit hem och hon ville att jag skulle förlja med till affären så det gjorde jag, efter besöket på ICA så gick vi hemåt men jag gick inte hem till henne utan fortsatte till Stefan.
Han hade precis börjat äta frukost när jag kom och då var ham snäll och bjöd mig på frukost också eftersom Terese inte hade ett skit hemma att äta, helt jävla soprent i kylen.
Frukosten var uppäten och klar och Terese åkte tillbaka till jobbet och jag och Stefan drog till deras replokal och hans band repade lite, efter repandet gick jag till "Kinesen" (stammrestaurangen) och träffade Terese och hennes kompis och vi satt och kollade på när personalen körde karaoke för oss på kinesiska.
Efter karaoken var det dags! Skulle träffa Linnea, hon var påväg till restaurangen, vi träffades utanför och vi gick in på "Kinesen", Terese fick träffa henne också... vi satt där ett tag, lite nervösa båda två tror jag, Terese var tvungen att åka o jobba igen så jag och Linnea blev ensamma så vi bestämde oss för en liten promenad i Berga så vi gick runt lite överallt och pratade om hur det kändes och så, vi var väll fortfarande lite nervösa då men det gick över mer o mer...senare gick vi hem till Terese och vi skulle köra lite guitarhero men det funkade inte så vi sket i det, då hade vi inget att göra så då bestämde vi att vi skulle åka hem till Linnea och det gjorde vi på direkten, Terese körde oss.
Vi var hemma hos henne ett bra tag och hade det bra, vi kollade på film, pratade, spela kort å jag lite allt möjligt men sen efter ett tag, framåt kvällen så kom Terese och hennes kompis och hämtade oss och vi åkte till "Kinesen" för där skulle vi nämligen festa lite sådär, sagt och gjort, det blev några öl och alkoholen flödade ut i blodet och man blev väll ganska full, full nog för att jag skulle dansa =)  jag och Linnea satt och pratade och vi var uppe och dansade ett flertal gånger och hade det verkligen skittrevligt.
Hand i hand gick vi iaf hemåt, Linnea till sig och jag hem till Terese, då var den dagen avklarad! Hade enormt roligt!
Söndag:

Vaknade, åkte med Terese på jobbet, träffade Linnea en stund också, alla var ju lite bakis, hehe.
Hände inte så mycket den dagen, vi var alla trötta och Linnea kunde tyvärr inte vara med mig senare för hon skulle på danskurs så vi tog farväl av varann och lovade att vi snart skulle ses igen... =) Hon är verkligen hur snäll & söt som helst!

Min helg har varit fantastiskt rolig o trevlig =) Tack för allt!
(Måndag och det har inte hänt så mycket, åkte hem från Terese.)  Hare bra nu alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0