Skönt väder idag =)

Tisdag och skola som vanligt.
Hade Religonskunskap,Klassråd ,Berättarteknik och Projektarbete, helt okej dag faktiskt =) på Projektarbetet satt vi och försökte hitta på lite nya låtar och det gick hyffsat bra, kom på några stycken =) efter ett tag så drog vi hem till Hannes istället och satt där och lira lite =) vi gjorde inte som alla andra låtskrivare som super sig fulla när dom ska hitta på nått nytt utan vi körde en mer "nyttig version" som bestod av godis, kaffe, cola, kakor m.m =) det är ju iaf lite bättre an alkohol eller det kanske det inte är?!
Ungefär 20 i 5 drog jag mig hemåt och jag måste säga at tidag var jag inte lat inte, jag gick från Luthagen och hem när jag egentligen kunde tagit bussen men jag kände när jag gick ut och fick en vindpust i ansiktet att det var riktigt fint och skönt väder ute så då bestämde jag mig för att gå =)
Väl hemma så stod maten på bordet klar att ätas, idag blev det spagetti & köttfärssås =) mycket gott...

Nu ska jag lämna datorn för att sätta mig vid tv:en för att lira lite NFS Carbon =) sååå jävla kul det är!!!
Hare bra nu alla =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0