Söndag...jippi!

Fyfan vad jag hatar söndagar för då vet man att det är skola dagen efter =( + att jag e lite bakis idag efter gårdagen som var så jävla rolig!!

Det hela började med att man fick ett uppvaknande med frukost på sängen och presenter, efter det kom min kära syster med familj men sen försvann dom igen för att dom skulle lämna barnen för att senare på kvällen dricka lite alkohol =) ett tag efter det så kom min andra syster, mormor & morfar och grattade mig, fick 1000 kr till körkortet =) det är ju alltid bra, när dom hade åkt så började det bli lite party!!! =) fast innan vi börja dricka en massa så käkade vi förstås mat =) Senare på kvällen, ungefär vid halv 11 så gick vi mot stan för att sedan gå in på krogen för första gången, väl där inne så blev det en del öl och drinkar men även en hel del dansande =) det var riktigt jävla kul!!! det var första gånge för Tegan också fast han är 20...

Lite presenter jag fick: En gitarr, kläder, ölspelet, en godisväxt, öl och pengar till körkortet =) Tack så mycket alla som jag fick presenter av =) =)

Nej, nu ska jag gå o äta lite frukost så att man blir lite piggare... Hare gött !




Kommentarer
Postat av: Arthursson

Haha aa det va trevligt :) Vi måste inviga ölspelet någon dag :D

2008-10-06 @ 16:30:45
URL: http://arthursson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0