MIN HELG

12/10

Oj, idag har det inte hänt så mkt, legat i sängen hela dagen med Emelie typ =) sen käkade jag och mamma pizza när hon kom hem, kebabpizza =) den var inte så jävla god faktiskt, men det finns säkert bättre kebabpizzor på nån annan pizzeria =) efter pizzan spelade jag lite NFS Carbon =) såå jävla kul, men det hakade upp sig så jag stängde av och gick och bada isället =) och nu sitter jag här efter badet =)


11/10

Jag vaknade upp hemma hos Tegan runt kl 13 ungefär, vi gick upp och åt frukost & sen efter det så hjälpte vi Håkan med deras nya tvättmaskin =) när det var klart så drog vi in mot stan och på vägen hämtade vi upp Emelie som hängde med oss in för vi skulle gå på bio och umgås efter det =) vi såg Righteous Kill, en film med Al Pacino och Robert Deniro i huvudrollerna =) den var sådär, ingen höjdarfilm men inte heller skitdålig, lite mittimellan kanske =) den kanske var bra pga att det var Deniro & Pacino i huvudrollerna, dom är ju nästan likvärdiga skådisar, hur grymma som helst skulle jag vilja säga =)
Jaja, efter filmen iaf så drog vi till Pinocchio och beställde en skitgod pizza faktiskt, kommer inte ihåg vad den hette men god var den =) efter vi beställt så drog vi hem och käkade den goda pizzan  =)
Hmm, ja under resten av kvällen så satt vi mest och kollade på tv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0