XL-grillen, vårat matställe nr 1

Fyfan vad trött jag var i morse, nästan så att jag inte hade lust att gå till skolan...men jag tänkte att det kanske var nått viktigt i dag så jag tog mig upp ändå =)
Första lektionen var Berättarteknik, denna gången var det ingen vanlig lektion utan det kom en tjej och hade avslappningsövning med oss och jag var lite skeptisk i början men när man väl hade lagt sig ner på mattan och börjat så var det hur skönt som helst att bara få slappna av, hela kroppen bara domnade så man kände sig som att man var förlamad men det läskiga vara att jag tror jag slappnade av alldeles för mycket för min vänstra arm hoppade ur led på nått konstigt sätt... skit äckligt!
När lektionen var slut så var det dags för lektionen som jag tror att alla kommer att gå på hädan efter eftersom vi har Sex & Samlevnad =) äre det inte underbart? Jag hade alla rätt förutom 3 på ett litet test inom sex och det var lite coolt faktiskt =)
Efter en riktigt rolig lektion så begav vi oss till XL-grillen och käkade kebab =) gott som fan...
Efter kebaben så gick vi tillbaka till skolan för att ha två lektioner till, första var Mediekommunikation och Svenska B, har inte något specillt att säga om dom två lektionerna utan kan istället berättat att hela klassen värkade bli rätt så speedade efter avslappningen =) haha xD har var mycket skratt och många konstiga samtalsämnen...

Med detta skrivet så avrundar jag denna dag med att säga: Ta det lugnt och tänk på vad ni gör innan ni gör det!

Kommentarer
Postat av: Arthursson

Haha låter som att du gjorde ganska så fel på avslappningen ;)

2008-10-14 @ 17:43:35
URL: http://arthursson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0