Yeeaaaahh :D 18 idag !!!!!!!

4/10

Idag fyller jag 18 år, yeeah !!  så jävla kul, nu kan jag köpa folköl !!! WOW...
Kanske inte är så värt att sitta och skriva blogg idag men jag ska fan göra det varje dag har jag bestämt, så då får jag fan hålla det =) 


Nu ska jag umgås med allt annat folk som är här =) GRATTIS TILL MIG!!! =D =D







3/10

Jag var hemma från skolan denna dag för att jag itne orkade gå om jag ska vara ärlig =) jag, mamma och Lasse  gick in till stan och köpte en ny jacka till mig =) skiitsnygg! sen bar det av hemåt igen...
Senare på dagen så gick jag ner på stan igen för att träffa Tegan och Fille för dom skulle shoppa lite =) sen drog vi hemåt igen och henke kom och vi började dricka som fan, hehe det var verkligen skitkul... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0