Äventyr i dvärgområde

Vaknade upp hos Fille, skittrött! vi åt frukost och så, sen så drog vi hem till mig för att jag skulle duscha, byta kläder och så...
På vägen hem:  Vi gick av många hållplatser i förväg för att testa en ny väg och det var fan en upplevelse att gå det området,, så jävla coola hus o så där, aldrig sett ett sånt villaområde.
Fille sa: det ser ut som astrid lindgrenvärlden.
Jag: Nej, mer som en dvärgstad, OCH tänk om det kommer ut dvärgar snart.
Haha xD eftersom att Fille är rädd för dvärgar så blev han ju såklart helt galen och slog till mig så jag tappa känseln i armen...men iaf vi hittade hem som tur var, det blev en liten omväg men vafan vi hade inte bråttom.

Resten av dagen har väl vart sådär, inte gjort så mycket som är värt att berätta.
En ganska så bra dag helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0