Första gången man bloggar!

Första gången jag startat en blogg, ville göra det förut men jag sket i det då.
Det är väll lite intressant med en blogg ändå, eftersom man kan skriva vad man vill och när man vill på dygnet, det gäller ju bara att ha en dator till hands.
Har man problem med pengar, kärlek, minnet kanske, så kan man ju alltid gå in på sin blogg och skriva lite vad man tycker och känner men samtidigt får det ju inte gå till överdrift så att man börjar skirva att man ska ta livet av sig bara för ens flickvän/pojkvän har gjort slut, RYCK UPP ER FAN!!! det finns inte bara en person i världen!

Kan ju passa på att berätta att jag har abstinens för jag har nämligen slutat snusa och det är väldigt irriterande, så nu har jag börjat med nikotinfritt snus, det hjälper lite faktiskt men det är ju inte samma känsla o smak som en vanligt generalsnus... oohhh, vill ha de nu, MEN! jag ska försöka låta bli.
Jag har, eller hade kanske man ska säga, snusat i 2 år och ändå blivit så j**la beroende av det, det är väll antagligen skillnad mellan person och person.

Jaja, men nu orkar jag inte skriva nå mer idag så jag slutar väll här med att säga att jag ska åka till mina vänner om 2 tim o 10 min :D  Hare gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0