Fyfan för skola

Så jävla dryg skoldag, fick reda på att vi ska ha prov nästa vecka i naturkunskap och det tror jag inte kommer gå så himla bra faktiskt...men egentligen ska jag inte klaga så mycket ändå eftersom vi nästan aldrig har läxor eller prov medans alla andra skolor har fullt upp.
Annars idag så har jag inte gjort så mycket, åkte direkt hem efter skolan, käkade mat & så =)


Imorgon är det tisdag och det innebär repa med bandet i skolan, får ju hoppas vi gör nån ny låt imorn, kanske nån lite mer rockigare låt eftersom det mesta hittils har vart rockabilly som iofs är lite rockigt, men det jag menar är typ hårdrocksstil =D




På tal om rockigt så måste jag bara påpeka att Sonic Syndicate är sååå jääävla grymma!!!







5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0