Najs dag...

Kom på igår att vi börjar med en ny lektion som vi skulle ha idag och den tar bort den sköna o långa sovmorgonen, lite irriterande faktiskt !
Men men, den lektionen var ganska okej förutom att jag inte kan se vad vi ska med den lektion till...jaja, dagen har vart bra hittils, träffade Kajsa lite tidigare och umgicks med henne ett tag, mycket trevligt och träffa henne eftersom det var ett bra tag sen vi träffades..det lär ju bli fler gånger så.
Tror nog inte jag träffat nån med så dåligt lokalsinne som henne, fick lov att rita en karta åt henne för att hon skulle hitta till Max som ligger 300 meter ifrån mig, hahaha xD  men hon hittade till slut som tur var annars skulle hon väl kommit vilse, haha xD.

Hmm, kanske är nått kul på tv idag annars vet jag inte vad jag ska hitta på.. eller jo det vanliga, sitta vid datorn! haha xD
Får se vad som händer som sagt!  BYE BYE BYE!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0