Najs morgon!

Idag är jag ledig, Jiipppi!!!
Jag vaknade jävligt tidigt idag, 9 typ och då började jag sms:a med massa folk bara för att fördriva tiden lite så jag kan ligga kvar i sängen ett tag till.
Kl. 10 så gick jag upp och började göra i ordning frukost som jag sitter och äter nu, det går väldigt segt med ätandet eftersom det typ gått lite över 40 min, haha...
Eftersom jag är ledig idag så kan jag ju ta det lungt och inte behöva stressa med nått :D fast jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag eftersom inga kompisar e lediga eller så...

Fick nyss reda på att om isen på nordpolen smälter så kommer delar av asien och nordamerika ligga under vatten, det kommer bli för varmt i afrika och alla flyttar till Euorpa och det kommer bli större och stakare orkaner i världen också, även tornados här i Sverige... haha xD får väll hoppas den inte smälter då!
Lite allmän fakta!! :D

Nu vet ni det! så tänk er för... Hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0