Nyponsoppa & snickers

Sitter här hemma nu framför datorn och äter snickers och dricker nyponsoppa...mmm gott!
Kom hem från skolan för typ 1 timme sen, har haft en ganska soft dag med skolfoto och lugna lektioner, man får väll hoppas att man blev bra på fotot i år.
Jaa, vad fan har hänt mer idag, hmm... det har faktiskt inte hänt så mycket.

Ska åka till ett museum uppe vid slottet imorn med klassen och sen efter skolan ska jag, mamma och Lasse åka och kolla på speedway, nämligen Rospiggarna - Dackarna,  första gången jag ser speedway live så det ska bli riktigt kul att kolla på det :D

Vet inte vad jag ska skriva mer så jag skriver väll inge mer just nu.
Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0