Riktig jävla slapp dag...

27/9
Började med att man vaknar typ runt 11 och går upp och fixar lite och äter frukost, sen kom Fille och vi var kvar här i lägenheten ett tag för att sedan gå ner på stan och kolla efter skor till han.
Vi drog till Holmlunds, Stadium, Team sportia och andra ställen, men till slut så köpte han ett par skor på Stadium för 900 kr !!! :O sjukt dyrt för ett par skor tycker jag men...aja, sen efter det så drog vi och åt på Mariannes ( Uppsalas godaste kebab) och åt kebab, fett gott =)
Efter vi ätit klart så fanns det inte mycket att göra i stan längre så vi stack ut till Björklinge och träffade Jocke & Lisa som vi gick med hem till Jocke där Fille & han målade en flagga, blev ganska grymt (Filles förtjänst).
Efter det så drog jag o Fille hem till han och käkade lite mat och så, därefter gick vi över till sjuklingen Tegan och umgicks lite med han, efter det så hände inte så mycket, vi gick hem och sov typ =)
Fick min lön också =) 560 kr!


7 dagar kvar


28/9

Vaknade hos Fille några gånger för att hans hundar höll på att gnälla & skälla, så vi gick upp och käkade frukost =) sen åkte vi med hans far och hjälpte han med lite saker på tippen, efter det drog vi upp till affären och köpte lite saker, jag gick till bussen efter det och åkte hem och nu sitter jag här och vet fan inte vad jag ska göra idag... skulle vart med Kajsa men hon var tvungen att plugga =(  tråkigt, men men jag hittar alltid på nått...



6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0