The Band

The band! - Som några kanske vet så har jag och 3 klasskompisar startat ett band i skolan, det är vårt projektarbete och jag måste nog säga att vi är riktigt grymma, målet med det hela är att göra en CD-skiva  med 7 låtar på ( 5 egna & 2 covers), vi har redan gjort 2 låtar och det är en bra insats av oss eftersom det bara är 4 gånger vi repat =)
Bandmedlemmarna:
Felix - Sång
Hannes - Bas
Erik - Gitarr
Jag - Trummor



Den här skoldagen har faktiskt vart ganska så skön, började med att vi hade Religionskunskap där vi bara kollade på en film om Jesus, sen efter det så hade vi lunch (skitäcklig mat!) efter det hade vi Klassråd och Berättarteknik (soft som fan) och till slut så hade vi Projektarbete =)

Just nu sitter jag och lyssnar på Epica och dricker Smirnoff =D så jävla gott asså.
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0