Vilken dag asså =)

Vaknade upp i sängen och ville bara ligga kvar men jag gick upp och åt frukost och då blev jag lite piggare iaf, sen var det dags att gå till skolan så jag traskar ut genom porten, lite småtrött sådär, och ska precis börja lyssna på musik när jag runt hörnet ser 3 poliser står utanför en port, självklart så stannade dom mig och började fråga vart jag bodde, vad jag hette, personnummer och allt sånt, eftersom man blev lite nyfiken på om nått hade hänt så frågade jag bara om nått hade hänt och då fick jag tills svars att det hade varit en misshandel bara några minuter innan och då blev man ju lite ställd, sen efter det så fick jag fortsätta gå till skolan och var fortfarande lite ställd...men iaf när jag gick mot skolan så såg jag framför mig två hundar som jag väl kände igen och vem var det inte som kom, jo det var nämligen Mia som var ute och gick med hundarna så jag stannade ett tag och prata lite med henne och hon följde mig till bussen samtidigt som jag berätta vad som hade hänt mig innan...bussen kom iaf och jag åkte till skolan.

Senare på dagen på Berättartekniken så fick jag reda på av min klassföreståndare Kicki, efter jag berättat vad som hänt mig, att det hade varit en 14-årig kille som var på väg till skolan och att han hade blivit överfallen av 5 st äldre killar och blivit så illa misshandlad att han fick åka till akuten, så då blev man ju ställd igen
Man bara tänkte liksom vafan, jag har liksom pratat med polisen om en misshandel på morgonen... ah iaf dagen fortsatte som vanligt, jag åkte hem och käkade mat och ja nu sitter jag här =)




4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0