Weey...

Fy fan vad konst är tråkigt asså, var med klassen idag på ett konstmuseum på slottet och när jag såg allt som hängde på väggarna så tänkte jag:
Hur fan kan man kalla sånt här konst? det fanns liksom en tavla som var helt vit och på den så var det typ 10 olika små svarta jävla prickar! hur kan det kallas konst, en sån tavla kan ju fan jag också göra.
Aja men det var ändå ganska najs ändå eftersom man fick komma ifrån skolan ett tag och göra nått annat och för att vi slutade efter det så det var ju posetivt med det iaf...

Snart ska jag åka på speedway också för första gången :) naaajs.. har hört av flera kompisar o andra personer att det ska vara kul att se.
Som min polare sa: "Ta inte några platser i svängarna bara för då kommer ni få massa grus o skit på er!", men vem är så dum så att man frivilligt tar en plats där liksom, det är ju ungefär som att man vill få grus på sig... jaja, men det ska bli kul och se iaf och är det kul så kan man ju alltid åka fler gånger :)

Tänkte ta o lira lite data-spel nu!
Ciao...           .--|--.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0